About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Wednesday 25 July 2012

Kursus-kursus...meeting-meeting...PBS???

Salam semua. aku kan minggu lepas Isnin - Rabu kem kt sabak Bernam. Pastu dah tau minggu ni ada Kursus/ Meeting Psikometrik sbb Zaid dah bgtau tp aku tak dapat surat kedua tu. Jadi hari Khamis aku call sekolah Samad,diorg pun ckp xd[t. so aku pun bt bodoh. tp hari Ahad malam tu ada Si dihar ni mesej aku ckp ada gak yg xdpt surat tp pihak urusetia suruh pergi. aku call lak Fairil Tmn Dato harun,dia pun cakap perkara sama. aku ambikla no phone org yg incharge ni... malam tu aku kemas baju siap2..siap iron semua.

hari Isnin aku pergi bank. ish malu betul,kt dpn bank bolehlak muntah....ntah apa2 jer. Pastu g sekolah sbb nak bayar duit insuran n roadtax dlu. kang kena tangkap lak road tax mati. aku paling takut kalau aku xcident ker, hah,mati katak. pas dah settle semua, g ambik Ajar kt sri sentosa dan terus g Hotel Goldcourse Klang. aku sebilik la dgn Ajar. ramai gak jumpa kaunselor2 lain siap jumpa Aizan yg dulu sama2 induksi masa kt johor. hehehehe...junior2 aku mmg ramai. yg best masa kt parking tu ada sorg laki ni dgn konfident ckp kt aku,"eh mcm kenal" tp malangnya ketika itu mata aku ada problem,xnmpk. aku cuma jawab,eh kenal ek?sampai ke sudah aku xtau sapa yg tegur tu..huahuahuahua.... pastu dok lepak dlm bilik. rupanya program dh start. awat tak kalut. hehehehe

Fuh lama dianya perasmiian. tapi dia bgtau,mlm xde program so ramai la yg balik...aku mmg tak la..bkn ada suami pun kt rumah.hehehehe... masa buka puasaa....fuh...banyak benor yg nk mkn. siap sambung mkn kt luar lagi. ha,masa siang tu ada gak jumpa PKD Sepang. kosmate aku pun ramai. tp semuanya lupa nak ambik no phone. mlm 1st tgk tv n online jer...

hari kedua xg pun sahur kt hotel. kt bilik jer. program start kul 8..ada penerangan ttg PBS n ttg psikometrik. pastu dr Ramlan bg talk pasal Inventori Trait Personaliti . Siap buat sekali dan inerprete. rupanya bulan puasa ni dengar ceramah pagi2,mengantuk...normal lah kalau aku tersengguk2...ramai gak yg main handphone. pastu rehat. kul 2 start balik dgn Dr apa ek..Dr sali kot. kurang dengar. burukkan perangai. dia dari IPG Sultan Miza..Kelakar orgnya tp dia speaking ganu+kelate..so susah sikit nak difahami...dahla laju benor..jenuh gak dok merenung nak faham...yg kaum cina mmg muka blurr la tak faham. kalau yg melayu pun nganga,yg cina mmg la...

masa buka puasa jumpa CIkgu Fairuz Sabak Bernam tu...hahahaha..kena gelak sbb mkn xhabis2. dalam kul 9 aku g jumpa Min kt cetre point klang. fuh,dia suruh aku jln kaki. ingatkan dekat. dekat gakla tp kesunyian itu membuatkan aku kengerian. ha ha ha . masa balik tu mujo saing dgn org keluar masjid. setelah 11 thn xjumpa,akhirnya jumpa. selalu kt fb jer.

hari ni ada perbincangan mengikut PPd. baru perasan,PPd aku 3 org jer kaunselor lelaki,4 termasuk ustaz harun. fuh,PBS ni kejenya takla susah sangat tp mcm banyak gak kerja. terutama kalau aku yg sorg2 ptg ni nak tadbir utk 250 org pelajar termasuk ada yg tak faham bahasa melayu..huhuhuhu....poning kepala den...benda tu kalau tak xplain kt budak2 ni,diorg hentam jer...pastu nk key in lak 250 nama ni. keputusan dia. mmg la...mampus jap. kalau semua nak bekerjasama,alhamdulilah la.....

tadi lepas balik dari mesyuarat PBS ni terus ke Jabatan pelajaran. ambik fail yg tertinggal masa kem haritu. sempatla jumpa tn haji bakar n en idrus. :)

No comments:

Post a Comment