About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Wednesday, 25 December 2013

majlis pertunangan adikku




pada 8 disember yg lalu adikku telah selamat ditunangkan dgn girlfriendnya.... apa yg aku nak ceritakan, hantaran daripada pihak lelaki yakni adik aku dibuat sendiri oleh aku dan kazenku... pihak perempuan ada bg tapak utk hantaran tu siap, so kitorg buat n letak atas tu.... so nak tunjukla gambar sikit...

ni adalah sirih junjung yg aku buat..tapak tu mmg dah bg mcm tu


Gula2 berbentuk love.ni aku guna koko jelly
                                         
Bakul buah-buahan... tp pisang tu adik aku beli buruk sikit..

ni nampak gambar sireh junjung n gula2 love

ni pun buah jugak

Sepupu aku ada buat hantaran cheese cake, gula n garam dan apam polkadot...

                                                         
ini cheese cake,apam polkadot n puding

                                                                               
ini bunga yang ada gula n garam...

gambar tunang adik aku nantilah aku masukkan..hihihihihihi....





Friday, 6 December 2013

Menyanyi kena tangkap....

hihihi... ini kisah semalam.... pagi semalam aku temankan adik aku p ambik buku teks kt sekolah dia. SMK Dato Sheikh Ahmad. Dalam perjalanan kt trafik lite smpg 4 abi, ada lagu Jika nyanyia Melly Goslow... lagu tu lagu fevret masa zaman dok matrik..mmg nostalgiala.... kalau dengar lagu tu mmg teringat geng2 matrik ku...
sampai kt trafik lite batu 2 tu, aku berenti kat sebelah trak Majlis Perbandaran kangar. sebenarnya follow diorg ni dari keluar jalan kt depan umah aku lagi.... masa berenti tu, aku perasan kt blkg trak tu ada ramai lelaki....tp bkn org yg kena tangkapla...
aku pun mcm biasa la, buat bodo jer kt diorg tu n aku dok menyanyi ikut lagu jika tu.... aku perasan cam diorg dok tengok.... tiba2 ada buniy bising dari atas trak tu.... so akun adik aku pusingla...bengong giler.... rupanya diorg tu bawak kuar handphone n nak ambik gmbar aku.... aku nk tergelak tp kontrol gak la....
xtaula dia ambik tak...salah ker aku nyanyi dlm kereta aku...xkacau org pun...
adik aku tergelak2.... dia kata mcm org tu cakap nak ambik gambar aku dok nyanyi2...hahahaha...xsangka org perlis gitu...huhuhuhuhuhu...
org kt kl xpernah heran pun dgn org dlm kete sebelah....
There was an error in this gadget