About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Thursday, 14 April 2011

EMOSI TAK STABIL...

:) TIBA2 aku tersenyum...sedangkan dari siang tadi kat sekolah aku asyik melayan perasaan jer....
hish...kenapa lah hari ni aku sensitif pulak. pagi tadi buat perjumpaan PRS aku ok jer.Lepas tu sambung perbincangan tentang program dengan pelajar pagi. DAN selepas itu bermulalah detik kebengangan aku....sampaikan aku tertinggikan suara kat Penyelia Petang aku. Agaknya dia memahami. dia cakap" saya tanya saja la..." sorry....
aku tak faham kenapa kerana perkara yang kecil, yang tak ada kena mengena dengan orang lain,tapi nak cakap kat situ. Tak puas hati dengan aku cakap jerlah kan,kenapa nak mengadu dengan orang lain. kenapa nak orang lain yang tegur aku??? Besarkah salah aku??? Masalah sampah dan tong sampah jer??? Nak aku bawa tong sampah sendiri pun tak pe....Selama ni kalau tegur aku, aku marah ke?Aku melawan ke? Tadi aku tak sempat lagi nak jumpa Boss walaupun Penyelia Petang bagitau dia nak jumpa aku. bagi aku,pelajar lebih penting daripada dia....
tiba2 siang tadi,aku jadi geram sangat. apa yang aku tak puas hati selama ni aku diamkan je. tak sangka dia boleh buat aku macam ni kan.... aku terasa seperti nak PINDAH sangat. nama jer kaunselor tapi tak boleh nak selesaikan masalah secara RASIONAL.
1 hari,hari ni aku asyik fikir pasal nak pindah. dan setiap kali aku fikirkan,titisan air jernih akan jatuh berderai. aku pun tak tahu mengapa. ketika ini juga. kat sekolah tadi pun sama. Aku malu. Aku rasa ada sorang pelajar aku nampak aku menangis tadi. mujur bilik aku jauh daripada tempat orang lain.

aku tak sanggup nak tinggalkan mereka.... walaupun aku tahu,semakin lama mereka semakin dewasa.mereka akan melangkah pergi.mereka juga pasti akan dapat penggantiku yg lebih baik,jika aku pergi...dulu aku sayang utk tinggalkan mutiara rini 2. kini aku tak tahu....adakah sayangku jauh lebih kuat di SINI???
cikgu sayang kamu semua terutama semua PRS.......cikgu tak sanggup nak isi borang pindah....
TAPI........... ADAKAH DIRIKU MASIH DIPERLUKAN DI SINI????????
There was an error in this gadget