About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Monday 9 July 2012

Dugaan Part 2

MMM.... Sambungan cite kt Pangkor. walaupun skrg tgh seram sbb ada bunyi2 kt rumah aku...hahahaha... Makan malam haritu ala2 bbq. byk seafood...sedap..yg xsedap cuma kerang bakar dia cam kering jer...lepas makan kitorg g jalan2..hehehe kitorg g karaoke..... KITORG?? hahaha..aku confirm dah xkan nyanyi kalau ada lelaki...aku kan pemalu..hehehehe.... kiranya dlm yg ikut serta,aku k.nik n shaiful jer xnyanyi tp saiful balikk awal...punyalah diorg nak aku nyanyi....tp maaf ya...sy mmg malu kalau camtu..hehehehe....kerana xnak nyanyi aku punyala request lagu yg mmg aku tau xde dlm list...selamat mlm faizal tahirla..manisnya senyumanmu elite la...hehehe...jgn mare ya...pas puas nyanyi,en idrus ajak g minum... aku,nik,kak nik n shima naik kete dgn en idrus. latif naik motor dgn jamal...kelakar..org kt dpn xpakai helmet,org blkg yg pakai. en idrus cbuk dok citer kisah lelaki kawin 4..hahahaha... sampai sana mkn roti telur goyang..sedap n mengenyangkan....rupanya seperti roti banjir. tp diatasnya diletakkan teluur goreng separuh masak..fuh...sedap.....

lepas tu balik billik n tido.... esok paginya di hari khamis....dah la aku n shima lambat. lps breakfast masuk meeting semula. modul dh ok. bincang balik program dan bina ujian pra/pos. adoi...masa ni lah nak kena perli pun kan...jadi bahan ler sbb smlm tu aku jer yg xnyanyi... hahahaha..... lunch awal kul 11...pastu siap2 nak balik... lama gak tunggu kt jeti... pastu naik van g shoping ikan bilis. tak nak2 beli,beli juga .huhuhuhu... pastu dlm perjalanan xde sape yg berani tido..hahahaha...aku l ayg xberani tu sbb dh kena ambik gambar. so pantang org tido jer aku lak ambik gmbr. singgah sembhyg kt masjid area sabak bernam rasanya. masa g toilet ni,sedih...cermin mata hitamku terjatuh membunuh diri dlm lubang jamban..huhuhu...tp xku bgtau sesiapa. kalau x mati kena gelak.tp masih cover2 lg boleh happy2 ambik buah mempelam kt masjid tu. yg sedap bila berenti mkn chicken chop... pastu aku cbuk nk beli jagung kt sekinchan... sampai kt jabatan pelajaran dlm kul 8 rasanya.pastu balik rumah...

JU PPDa

saat2 akhir aku memakainya

makan2...

hari jumaat pagi2 aku dh g sekolah vokasional shah alam,ambik report card adik aku then lepas tu g makan kt puchong. lps mkn ingt nak g basuh kereta yg dh dahsyat gila tu.... masa lps mkn,start2 kereta xjugak jln2..huhuhu..rupanya bateri kong.. so kena la tukar bateri baru. adus.... dugaan demi dugaan.... rasanya ada lg dugaan pastu tp lupa lah..ha ha ha ha ha...


No comments:

Post a Comment