About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Saturday, 14 July 2012

Bini No 2...

Kat sekolah aku ni cikgu - cikgu lelaki suka dok buat lawak kan....Ada lah seorang cikgu lelaki ni suka suruh aku jadi bini no 2 dia.. pastu semalam aku pun cakap, ok boleh...dengan syarat. Dia tanya syarat apa. aku pun dengan slamber nya menjawab, nak kereta sebiji,rumah sebiji n duit cash rm 100 k. tau apa dia jawab? Itu bkn isteri mithali,itu isteri mata duitan... ha ha ha ha... rasa2 aku benar2 ker maksudkannya??? tadi cerita dgn seorang akak ni... aku pun cakap la, dh jadi bini no 2,kang xpasal2 nnti kena halaukan..rasanya xsalah kot mintak mcm tu. tak tau apa jadi di kemudian hari.. he he he he. akak tu pun setuju dgn aku. dia ckp bini 1st akan dpt harta sepencarian. bini ke2? ha ha ha ha.. ada gak org menyokong aku.... Tp aku ada ckp,nak mampus dgn mak aku?mak aku mmg xbagi. dia kata lebih baik kawin dgn laki tua drpd laki org.... :)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget