About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Wednesday, 5 June 2013

Cuti -cuti ,Masak-masak

Dah lama kan aku tidak mencoretkan sesuatu...PEMALAS??? 2minggu dok kt kampung ni, nk update blog tp malasjer...tapi aku dah asyik pulak dgn hobi baru....
kalau nak diikutkan tak derlah baru sangat..aku memang suka  pun memasak...sejak balik ni konon2 asyik nk memasak jer....

kadang-kadang terpikir, rasa macam nak jer buka kedai makan ker...atau jual makanan....lawak tak aku ni..masak pun bknnya pandai sangat pun....


2 comments:

  1. tak tau lagi..ntah bila tah result keluar...awatnya?

    ReplyDelete

There was an error in this gadget