About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Wednesday, 27 March 2013

minggu pertama sekolah

2hb jan 2013 dah start sekolah tetapi hari pertama orientasi ditunda sebab pihak sekolah cakap ppd dtg melawat sekolah. Aku kena masuk relief masa pertama pelajar islam kls 1 indigo. Siap terlebih relief pulak.  Dekat 2 wktu dok bt syok bercakap.yg bestnya, cikgu dia xsedar ker bdk2 islam kls dia xde.
Utk minggu ni aku pkai selendang g sekolah. Sj jer. Ramai pulak ingt penmpilan baru sedangkn aku mmg selalu pun pkai selendang g sekolah.
Dan satu lagi yg kelakar,hari rabu ada org ckp aku makin kurus. Setau aku berat aku tak turun pun sbb baru blik kampung, biasala.siap blik mlm tu timbang berat mmg tak turun pun. Pastu semalam masa aku nk panggil pljar nk mintak tolong, ada sorang mak student ni, panggil aku n bgtau aku dh semakin kurus. Wah. . . Mak budak pun dok tgk aku. Bila aku ckp x, ada pulak sorg lg mak budak ni menyampuk ckp mmg betul nmpk aku kurus sikit. Pastu ada lak bdk f3 ckp nmpk mkin cntik ker ayu ntah. Malu i kejap.
Semalam blik umah skitnya kaki sbb rupanya aku berdiri jer sepnjang Masa. Huhuhu. Moga hari ni ok2 aja.

2 comments:

There was an error in this gadget