About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Sunday 1 April 2012

Mc Flurry Oreo...


Mmmm... Dah banyak kali nak pos kt sini semenjak saya singgah beli McD Drive Thru 2 3 hari lepas. Selalunya kalau g McD saya tak kan lupa membeli Mc Flurry Oreo...suka sangat....!!!. tapi tiap kali beli,mesti teringat suatu kenangan..hehehehe....

Mesti juga ingat kwn2 baik ku ketika di SMK TMR2. Zul,Sue n Jemi.... masa kitorg lepak2 kt mcd Petronas dekat area Bestmart tu, masa tu bulan puasa..bosan2 lepak Mcd..hehehehe...aku ada 1 tabiat buruk yg sangat Zul suka...hahaha...dia suka sbb boleh ngata aku.... Jaadi sangat2 ingat diorg time mkn benda ni....rindu sangat.....saat2 di Jb dulu.... Masa tu mkn tu ada seketul oreo menghiasi tudung putih ku....hehehe....sudah pasti org pertama nampak adalah Zul...hehehehe.... hari2 kena bahan la...dia cari  jer benda yg boleh ngata aku...katanya kalau bola tanggung mesti kena smash..he...he..he....

Disebabkan tabiat burukku ketika makan tu,tiap kali mkn bersama,dia memang akan perhatikan aku..supaya dia boleh gelakkan aku kuat2... sampaikan org lain pelik.... mmg pelik bila kitorg bersama...GILA....

1 lagi insiden yg pasti takkan ku lupakan time mkn kat kantin... xingat mkn apa.rasanya mkn nasi dgn ikan bakar cicah dgn cili kicap kot... sambil mkn reramai tu,kitorg borak2 la...masa tu waktu rehat rasanya. 2006 kot... tengah2 mkn tu aku perasan ada setitik kicap tu tumpah kt tudung aku. tapi aku tgk zul masih cbuk bersembang dgn dahsyatnya jadi dgn muka cool, dengan slumber mcm xde apa2 berlaku, aku pun ambik tisu celop dlm air masak n lap kt tudung aku... selepas jer tindakan ku itu berakhir,si Zul ni pun gelak dgn dahsyatnya..... ingtkan dia tak nampak....hampeh tul...sbb dia suka gelakkan aku mcm tu...aku lak suka gelakkan dia time dia tido dlm mesyuarat guru atau kt bilik guru....hahaha..siap ambik gambar lagi....

Tapi kenangan kita bersama : housemates ku, jemi,sue,syida n k.norli serta zul yg sentiasa menyibuk n kdg2 tmbh dgn rahimi n subra.... memang takkan dilupakan...kita sentiasa happy walaupun ada insiden2 xbest,tp kalau diingat balik mesti nk gelakkan.... jangan lupakan ku yer....
ni berbuka puasa kat Tanjung Adang kot.....


Untuk pengetahuan semua, Zul dah pun berkahwin dengan Jemi pada 2007.




No comments:

Post a Comment