About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Thursday, 5 April 2012

jatuh...lagi????


haari ini pagi2 saya pergi kem bumi jati. saya guna jln shotcut lalu tepi sungai. rasa mcm naik kereta kuda.hehehehe. pastu bos-bos ajak g breakfast kt luar. saya kena jd ajk bahagian buku program. dah buat kt rumah tp ropenya....ada sikit salah...camner lah boleh salah tang tmpt yg senang jer....sepatutnya Pegawai Khas dadah. bolehlak saya taip pegawai kanan...ish..ish....xpasai2 kena buat baru punya....terima kasih kpd kawan2 yg membantu.... Zaid damnsara damai, azhar sk sg wei,akmar sri permata...jasamu kukenang.....

masa balik dari kem dlm kul 5.30.eh.530 habis program tp masa kitorg balik td kul 6 lebih dh kot. p hntq akmar kt pkns shah alam. pastu dia blnja kfc...then g smbhyg..masa aku masuk surau,akmar g toilet. dah ambik air smbhyg tiba2 akurasa,aku pijak tmpt lap kaki tu berjalan n....aku pun terjatuh tangga itu...hahahaha...lawak rasa tp time tu  mcm xde perasaan. ada org yg tgh ambik air smbhyg tu siap tanya,akak xapa2? aku ckp xper,xrasa apa2 pun...pastu aku dok berdiri gelak sorg . masa akmar dtg,dia ckp xnmpk aku jatuh.alhamdulilah....

masa nk keluar dr surau n kt luar surau ada org dok senyum2 kt aku.ada la 2,3 org.aku senyumla.tiba2 aku teringat ntah2 diorg senyum sbb td nmpk aku jatuh..huhuhu...dh lama xjatuh tangga ni...dulu2 zmn kt sekolah derma mmg aku juara jatuh tangga n jatuh longkang...tp bkn longkang besaaq la kan...he he he he

tadi masa bawk kereta balik sekolah terasa denyutannya..hrp2 esok tarak apa2....wa sihat sentiasa....hahahaha...moga Allah selamatkan aku... ;)



No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget