About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Monday, 2 April 2012

NGOK NGEK NTAH APA2



Bila kita sayang sesuatu tu,kita perlu melepaskan dia pergi kan...biarpun sayang...biarpun sedih....tp untuk kebaikan semua....mungkin perpisahan perlu terjadi...walau rela atauu terpaksa..... sanggupkah aku....???

Hahahahaha.... nangis jer kerjanya..mcm xde kerja berfaedah nak dibuat. ... aku kah itu...wawawawa.... bilaa aku terfikir nak pindah jer,meleleh2 air mata aku. naper ntah...masa kt JB dulu xmcm tu pun... ko dah xbetul ek??? Dah mcm saat2 nk mintk putus masa bercinta dulu..hehehehe... ooopppsss.....

mcm mana ni?konpius lah....borang dah isi tp belum hantar....nak hantar ke x? ntahla...itu jer jawapan aku...bosan kan.....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget