About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Friday, 30 March 2012

Kanser??????? Takutnya....


Hari ni tajuknya menakutkan ramai orang kan...terutamanya perempuan yang selalu terdedah kepada bahaya kanser ni terutama kanser payudara dan kanser servik. Belum  kena tentulah kita cakap, xper,xdenya nak kena. tapi kita tak tahu bila  boleh berlaku jika kita tak cegahnya dari awal. Kanser boleh berlaku jika kita ada keturunan yang ada kanser ataupun darisegi pemakanan kita dan gaya hidup kita boleh menyebabkan berlakunya kanseeer..... kalau perempuan tak payah tunggu kanser,rasanya kalau ada fibroid atau cyst pun dah menakutkan. beeetul tak?

Ok, saya nak bgtau satu info. FIR atau cahaya infra merah jarak jauh dapat mencegah sel2 kanser daaripada merebak. mana nak cari lak FIR tu??? ok,dengan teknologi moden yang ada ni, pakaian dalam pun telah disulam tenun dengan FIR ni. Pakaian dalam mana? tentulah pakaian dalam yang ada superbrand dan telah mendapat pengiktirafaan antarabangsa iaitu pakaian dalam Pemium beautiful.


Terdiri daripada 3 keping iaitu Long Bra , Waist Nipper & Long Girdle.


Bagaimana ia bertindak balas???



Gambar ini menunjukkan pengaliran darah selepaas memakai Premium Beautiful. 


Antara kelebihan memakai Premium Beautiful ialah :


•Memelihara daripada mendapat strok. 
•Memelihara daripada mendapat penyakit jantung. 
•Mencegah kanser/barah. 
•Merawat bronchitis. 
•Merawat lelah. 
•Menghilangkan sembelit, sakit bahu, pinggang, lutut, kaki dan kesukaran untuk tidur lena. 
•Menghilangkan perasaan mudah tersinggung, radang usus dan perut. 
•Merawat hepatitis.
•Merangsang sel-sel yang lemah dan tidak aktif untuk meningkatkan kadar metabolisma.
•Memulihkan sakit pundi kencing. 
•Memulihkan radang usus dan perut. 
•Memulihkan hepatitis. 
•Memulihkan kencing malam. 
•Memulihkan kencing manis. 
•Memulihkan buah pinggang. 
•Memulihkan cahaya muka. 
•Memulihkan penyakit rahim (fibroid). 
•Memulihkan buasir. 
•Memulihkan keletihan dan lesu.
•Memperbaiki dan memulihkan ketidakseimbangan sistem saraf autonomi serta menstabilkan fungsi organ-organ dalam badan. 
•Memulihkan bahu yang kaku. 
•Memulihkan pening. 
•Memulihkan telinga berdengung. 
•Memulihkan mata sakit. 
•Memulihkan sakit saraf di kepala atau muka (migrain)
 



Kalau ada sesiapa yang mengalami perkara2 di atas,jom la dapatkan Premium Beautiful. SMS jer saya 019-7554377 . 





2 comments:

There was an error in this gadget