About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Monday 9 April 2012

Sahabat.....sayang selamanya...

Sayang 1000 kali sayang..... itulah yg boleh kuungkapkan.... rindu....sangat2....tadi masa tengah memandu balik dari kerja tiba2 terkeluar dari mulutku "I MISS U" masa tu terlintas difikiranku tentang rakanku Mina atau mesra dgn panggilan kak long. susah senang bersama sebelum ni.... terus lepastu teringat rakan2 yg lain yg dah kami anggap mcm adik beradik. Kak Ngah(Anum),Kak Lang(Diana),Nied(Acu). Aku??? mestilah Achik.... 


last sekali jumpa 5 org ... 
Dah lama xkeluar sama2 mcm dulu2..terutama aku dgn k.long....banyak sangat kenangan bersama..... Aku sekelas dengan K.long dari form 1 hingga lah form 5. satu geng... Yang lain2 1 kelas masa form 4. 4 Rasional 1998. Selalunya bersamaa. . 


Mak ayah dan keluarga kami semua dah saling kenal mengenali antara satu sama lain. Dulu arwah ayahku dan ayah k.long selalu cakap pasal kami dua org....kalau cakap telefon,mcm biznez juta2.... kat sekolah pagi ptg jumpa.balik rumah gayut telefon lagi..... sweet sangat kalau ingat balik zaman dulu2....mcm2 lagilah. suka sangat g ronda2 1 perlis naik motosikal. suka hati jer nak masuk kampung mana,jln tepi sawah mana. Air fevret confirmlah air tebu...sanggup g cari kt mana ada air tebu.


masa time raya ni....

lepas k.long dah kawin pun kami ada gak keluar. masa tu aku dh ada kereta. bolehla bawa dia n ank dia dgn adik2 ku jln2 kt sungai berembang. a'a...dulu suka lepak tepi laut mkn rojak fitriah dgn air tebu....


Lepas SPM aku dgn Nied dpt masuk kmpp manakala K.long n K.ngah dpt masuk Matrik Langkawi. k.lang rasanya dpt matrik kt Perak. Hehehehe. Kitorg kalau balik cuti  mesti keluar sesama. kalau time raya kitorg wajib g Gua kelam. pelikkan.....hehehehe...


Ni pun raya gak rasanya.

dgn k.lang...







jamuan akhir tahun trafik 1999



Dah lama tak berkumpul sama2. Dulu masa sekolah ke mana2 saja mesti bersama terutama aku dgn k.long. kalau boleh boyfriend pun nak cari yg berkawan baik...ehem..ehem...itu kenangan lama. masa sekolah dulu banyak sangat kenangan bersama2 . tak tercerita. banyak sangat. selalu balik sekolah lepak rumah k.long dulu.kdg2 masak2...tak pun g lepak rumah k.lang.... dulu2 merempit jer ker mana2....

Oklah...tadi call k.long tak angkat. esok try lagi.... dah terubat sikit rindu tgk gambar2 lama ni..... 

No comments:

Post a Comment