About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Wednesday 3 September 2014

Erk... Fahrin lagi ....

Sebenarnya nak cerita ni pasal adik aku yg bongsu ni. 
Adik aku ni dah pun darjah 5 tp kepoh jugak la...
manja?? ada la jugak kan, anak bongsu. 

tadi pukul 7 lebih tu adalah buka cerita baru kt tv 3.
Apaker tajuknya lupa pulak...
Maaf aku xsempurna ke apa.
masa buka tadi, ada babak kat club kot.
tiba2 adik aku cakap xsukanya pompuan bibir nipis tu..
Aku pun tengokla sapa yg dimaksudkannya..
rupa2 nya Tasha Shila.
Dia boleh lak cakap Tasha Shila tu selalu berlakon jadi jahat.
Aku ok jer dgn Tasha Shila tu. 
Ceee...macam kenal lak.

Pastu cerita kat tv tu berenti nak iklan.
ternampaklah pulak cover citer tu ada gambar Encik Fahrin...
Tiba2 adik aku yg kepoh ni pun cakap..
Kakak ni suka Fahrin.
Tau tak berlakon tu haram.
Duit yang dia dapat tu haram.
Sebab berlakon tu peluk2 dengan perempuan....

Eh, adik aku ni.....
ke situ pulak...
Dia punya cakap tu mcm real jer aku suka kat Fahrin tu.
Macamla aku betul2 nak kahwin dengan Fahrin.
Bak kata adik aku sorang lagi, fahrin tu tak pandang pun aku.
Kalau tunggu Fahrin, memang tak kahwin la....

Ha, ha, ha , ha, ha.....

No comments:

Post a Comment