About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Wednesday, 16 July 2014

riuh rendah adik beradikku....

 serius, kadang2 aku pening kepala dengan kerenah adik-adikku..
almaklumlah selama beberapa tahun aku dok sorang-sorang je kt rumah.
yang selalu bising dan riuh adalah adik2 perempuan ku. 
2 orang adik prmpuan, sorg darjah 5, sorang ting 5.
memang bising n bingit....

tadi lepas berbuka, aku dok relax jap dpn tv, adik2 ku mula lagi, yg kecik tu dok ngadu pasal akak dia n sebaliknya....
aku pun cakap kat mak aku " awatla dapat adik pompuan 2 orang mcm ni....hingaqnya lah...
sakit kepala.... kan senang adik2 laki....
 diam ja xbanyak cakap..
tanya pun belum tentu jawab. kalau cakap pun kadang-kadang xdengaq"

hihihihihihi...sesiapa yg mengenali adik2 laki aku, tau la diorg mcm mana terutama si rafiq tu...

tau apa mak aku jawab???
mak aku cakap " kalau xcakap pun hg kata juga, balik buatpa kalau xmau cakap sepatah pu"
hahahahahaha....
aku selalu komplen, masa aku dok kl dengan si rafiq tu, kalau dia cerita kena bukak telinga besaq2, baru tau dia kata apa...

hahahaha, dlm family kami, anak cucu cicit tok yam n tok musa, memang terserlah geng2 pompuan yg paling hingaq.... 
10 org riuh macam ada berpuluh2 org....hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget