About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Wednesday, 13 August 2014

program kecemerlangan SPM

   Assalamualaikum...

dah lama tak mencoret. ingat nak cerita pasal jadi guru pengiring 
pertandingan memanah liga kpm hari sabtu ahad yg lepas.
tapi disebabkan tahap kemengantukkan aku ni mmg dh ditahap gaban,
 aku cerita dululah apa aku tgh buat sekarang ni. 
bermula hari Isnin hari tu, ada program kecemerlangan spm
grup ke dua untuk pljar2 yg akan ambik spm pada thn ni.... 
ni tgh taip pun aku boleh terlelap. td aku menulis buku rekod,
 hasilnya ternakan cacing ku sungguh menjadi. 
hehehehehe....

untuk program di Putra Brasmana ni, diorg letak nma aku bawawh ajk kem komandan. mmmm...kem kom pulak. hari pertama memang aku          dan din xpi la..
kelmarin aku dok sini sampai kul 3 je..hari ni dari pagi smpii balik...
bosan sangat n ngantuk....tp jap lg nk p mkn abc....huhuhuhu....

2 comments:

  1. kak Roz, suria jadi cikgu pengiring p camping kat terengganu nun...
    bengang ja budak tu..hahaha..dah la ramai cikgu lelaki..

    ReplyDelete
  2. tau..dia ada habaq....kesian kat dia..biasa kami 2 asyik jd cikgu p jln2 ja....huhuhuhuhu...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget