About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Sunday, 2 December 2012

Hati Oh Hati . . .

Hmmm.... Dah 2 hari aku begini. Aku pun tak tau kenapa. semalam seharian aku kat rumah. Malam jer keluar ambik adik aku kat Sek Vok Shah Alam. Tengah2 malam. Tadi petang keluar sebab pergi bank. Nak bayar duit rumah. Lepas tu pergi beli baju buat ole2 untuk adik2 dan mak kt kampung. Lepas tu pergi makan Bihun sup kt Ani Sup Utara dengan adik ku si Rafiq ni.

Pernah tak korang rasa mcam tak ada mood dan kadang2 rasa nak bersendiri dan tak nak berhubung atau bercakap dengan orang. status kat fb pun tak tau nak taip apa. Sedih? Entah lah.... Mungkin ada. tapi masih tidak tahu kenapa. hahahaha. tiba2 bau mcm orang buat peknga.... sedapnya kalau boleh mkn malam2 ni kan... Ntah2 aku ni sebenarnya rindu nak balik kampung kan..... sebab aku rasa macam tak nak buat apa2 pun.... Mmmm betullah agaknya.. rindukan Perlis yg indah permai tu.... :)

pemandangan di depan rumahku.......
Tak sabarnya nak balik jumpa mak dan adik2. patutla tadi aku pergi beli barang2 untuk diorang... tapi selalu jer call diorg.... rindu sangat2...............................

Ok..xnak layan perasaan... caranya borak2 atau chat dgn budak2 sekolah kt fb Cikgu Rozie....

5 comments:

  1. perlis dok kat mana ni? kami pun orang perlis jugak..

    ReplyDelete
  2. amboi linda....tak kenai ka..... cuba tgk betui2...

    ReplyDelete
  3. tu la baru baca semuaa dlm blog ni, mmg kak rozirah laaa..hehehe...cuti2 ni tak balik kampung ka, cikgu cuti sekolah panjang...
    dok area puchong kan, dok tang mana? kami kat kuarters presint 11C putrajaya, nnt kami pm no tepn kat fb naaa...

    ReplyDelete
  4. ok...boleh..hr tu punya no hilang..dok kt tmn mas jer

    ReplyDelete
  5. ok...boleh..hr tu punya no hilang..dok kt tmn mas jer

    ReplyDelete

There was an error in this gadget