About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Friday, 1 June 2012

LAKI ORANG VS LAKI TUA

Hehehehe.... mesti pelikkan tgk tajuknya kan..... ini bukan apa,just nak share sembang2 family...

Di suatu ptg yg indah, ketika kami sekeluarga lepak2 kt luar rumah,aku ni sibuk dok bg makan kura2 n ikan guppy,memang itu la aku punya pet. rasanya topik haritu mak aku dok citer pasal anak si polan tu bertunang,anak si A bertunang, anak si B nak bertunang bulan dpn n sebagainya... Aku mmg tahu ending daripada cite2 tu semua akan ada soalan untuk diri aku. hahahaha....

Mak aku tak akan bertanya. Nanti dia akan cakap si A lah, si B lah yg tanya bila aku nak kawin. Ntah bagaimana boleh terkeluar pasal laki orang. aku pun lupa pulak. mak aku ni memang anti sikit kawin dgn laki org atau dgn erti kata lain, jadi bini no 2. Agaknya sbb dia tengok hidup kakak dia jadi isteri no 2 terseksa n tidak bahagia. Aku pun xde la kata nak jadi bini no 2. Hahahaha. xnak lah dikatakan perampas..

Lepas tu mak aku pun cakap daripada kawin dgn laki org baik kawin dgn laki tua... Aku kata kalau mcm tu kena cari yg kaya lah. . Dato ker... Pastu adik2 aku menyampuk. Baik laki kaya yg ada cucu la,harta banyakla...ntah apa2.... pastu mak aku ckp kalau mcm tu baik cari laki tua yg dah mmg tau dah nak mati,dah mati, harta dpt kat aku...pastu aku pun gelak2 then aku ckp kt adik2 aku,....

Kalau macam tu bagi kt mak lah....nanti hangpa dapt bapa tiri kaya...ha ..ha..ha..ha... Selamatkan aku...hehehehe....

Sabar yer,saya bukan tak nak kawin....tp belum bertemu lagi dgn yg dpt menerima saya seadanya... kalau nak kawin sbb sy ni cikgu,nnti sng nak dpt pindah atau sbb saya cikgu nnti ada banyak masa,dok umah jaga anak n masak kt umah....... sayakah yg anda cari??? huhuhuhu......terimalah kelebihan dan kekurangan saya...... i'm not perfect........... see you...............


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget