About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Wednesday, 30 May 2012

JOHOR....AWAL CUTI...

MMM..... Hari Ahad 2 hari lepas aku gerak ke Muar lepas ambik sorang kawan kt Serdang... Ptg ada bengkel kt tanjung agas..Malam balik ke rumah Kak Ida...Mentorku dalam biz. hehehehe..tolong dia masak...so dinner ubi kayu rebus cicah sambal hijau...sedap gak...bermalam kat rumah dia...

Hari k2, pagi dlm kul 11 g lepak kt hospital Muar. saja...pastu kul 4 gerak ke Kluang.... Sebenarnya nak g jumpa kawan kt Pontian. tapi bila ada seorang Alumni SMk La Salle ni mengajak aku ke Kluang,aku pun cam excited lak nak g jumpa kan..Ntah2 orang tu ajak2 ayam jer kan...hehehehe...So sblm jumpa kwn kt Pontian, aku g lah jumpa orang ini...yg buat aku teringin sangat nak jumpa ni sbb nya ...... cuba teka kenapa? hahaha...sbb dia PILOT. . . Aku ni manalah pernah kenal n jumpa org keje pilot sblm ni. . Aku kenal pun sbb aku ada jemput dia bg talk kt students aku..sbg motivasi...

Rasanya xsalah kot aku jemput dia kalau tgk daripada gaya percakapan dia.... fuh, berkarisma....bukan Karisma Kapoor ye... rasanya boleh mempengaruhi org lain la...tp xtaula kalau budak2 laki nnti xrasa teruja..hehehe...rasanya kalau pergi Assunta mesti berjaya nya....

Setau aku Beliau ni SPM tahun1997,kiranya tua 2 thn lah daripada aku. daripada cerita hidupnya yg aku catat mcm xcatat tu, lepas SPM jer dah ambik lesen penerbangan.... lps degree apply tentera....yg mcm xpercaya,beliau ni budak Sc Comp UPM. kenal lak presiden kolej aku dulu,abg fareed. Serius mcm xpercaya boleh dok sembang dgn pilot...cam kagum gila....hahaha...muka dia??? xlah nampak tua walaupun dah ada ank 2. tp kalau ckp telefon,suara dia mmg mcm bapa org la....(erk,hrp2 dia xbaca). takut aku dengar ms mula2 cal..hehehe...ampun...jgn marah....

hmmm..sekejap jer jumpa dia... pastu aku call kawanku Kak hairina...rupanya dia tgh bershopping kt Ayer Hitam...Lor...dekat jer..senang hidup..jumpa dia jap....meleraikan apa yg kusut...hehehehe...bukan bermaksud gaduh ya....pastu balik muar....tido....pagi,g stokis....menambahkan ilmu2 yg ada...pas lunch buat demo produk..masa nak balik,nak singgah mkn mee bandung muar tp kuah belum kering lak...so tom yam jer...balik rumah sampai kul 10.45....ESOK SAYA BALIK KAMPUNG....I'M COMING HOME....TELL THE WORLD I'M COMING HOME......





bERSAMA KAPT NOR AZMAN SHAHIMI 


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget