About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Friday, 24 February 2012

Kursus Jurulatih Utama Sahabat PPDa Petronas Peringkat Negeri Selangor 2012

Pada 13,14 dan 15 Februari yg lalu,saya dan 3 orang Jurulatih Eksekutif PPDa Sahabat Petronas bergerak dari JPNSelangor lebih kurang pukul 9.15 pagi. Kami bergerak dengan kereta saya. So sayalah yg drive kan.... Kami berhenti breakfast kat Bagan Tengkorak. En Azami cakap sedap n banyak kuih..ingat nm mkn lontong tp habis lak kuahnya. Sepanjang perjalanan, membebellah jer kerjanya..Sakit telinga aku. hahahaha....Aku xde la nak marah tp ada gak la ayat aku"nak jalan kaki ker?". Hehehe. tp bagus juga sbb xla aku mengantuk kan...Kami sampai kt jeti Lumut dalam 12 lebih. 

                                                              ni kat dlm boat ke pangkor.

Sampai jeti terus Pangkor terus ke DJ Holiday Pangkor. Ambik kereta n cari makan. . . .. lapar ooo.pastu g jalan2 sampai Pantai apa ntah namanya...lupalak aku...tp cantik...ada orang janji esoknya nak bawak naik bot jln2....  lepas tu balik hotel untuk persiapan malamnya....


Malam ...bermulalah aktivitinya.. Ice Breaking dikendalikan oleh En Azami n Zaid....Keesokan paginya 
senamrobik n aktiviti2 lain. Aku kendalikan ujian personaliti warna. fuh,gementar gak nak citer kat guru2 kaunseling yg dah berpengalaman. tapi ada gak yg bukan guru kaunseling. tapi aku merasa yakin bercakap di depan krn adanya RAHSIA... hehehehe...Dalam ramai2 tu ada sorg kosmate aku kt upm dulu. kak Aida Wahid. Para peserta memang sporting habisla....Makan pun mewah cuma kadang2 perasaannya kurang.

video


hari kedua program habis awal sbb nak bg peluang kt para peserta g jalan2. aku dgn akmar,en azami n zaid g pekan dulu. aku pun belilah ikan bilis kiriman orang dan baju untuk adik2 aku. habisla duit lebih rm200. siap g cucuk lagi kt maybank. hahahaha....pastu en azami n zaid nak balik dulu nnti baru keluar semula...ku tunggu....tunggu...akhirnya ku tertido...pastu zaid cakap kereta ada tapi tarak kunci....jadi diorg naik moto,hanya ada 2 helmet...dia cakap kalau kak nak keluar pandai2 la naik basikal...huhuhuhu.....

malamnya ada makan-makan..tp bila dok dgn vip makannya sikit jer..Aku tanya Zaid n En Azami"ada org nak balik jln kaki ke esok?" hahahahaha...hari ke3,pagi2 dah hujan..pastu ada stesen game,ambik gambar n penutup. masa ambik gambar,kosmate aku tanya nape aku nmpak lain,ada rahsia ker...ye ker lain???mmmm...kul 2.30 kitorg bergerak balik ke jeti. 

aku drive balik. bayar parking rm15.30 jer. sampai kat sekinchan stop beli jagung. biasala....i nak buat bubur jagung. pastu zaid drive. hehehe.baru dia tau mcm mana drive dan dikomen...tp boleh tahan gaklah dia bawak. takut aku dok blkg tu...berhenti smbhyg kt kuala selangor. pastu balik ikut jalan meru. hantar zaid n en azami kt jpns n akmar kt pkns. pastu balik puchong....

bila masuk jer kawasan puchong,aku pun mula lah mengantuk...tersengguk2..rasa nampak pokok jer kat dpn aku. tp mujo selamat sampai kt tmpt parking rumah..pastu bolehlah tertido kt dalam kete. aku terbangun pun sbb bunyi hp. tukar pakai selipar baru naik rumah. kelakar gak,punyalah ngantuk sampai nk buka kunci,terjatuh2 kunci tu...hehehehe...dah mandi pastu mataku pun celik luas.....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget