About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Monday 6 February 2012

Gila bayang..... :)

        Sebenarnya banyak kerja mahu dibuat tapi biasalahkan...kalau tak,tak nama aku. kain sebakul tu dari tadi nak lipat tapi masih come dalam bakul. hehehe. masa nak taip ni terbaca students aku punya blog,tiba2 syahdu lak aku ni..SENSITIF pulak... Apa lak kaitan dengan gila bayangkan....Sebenarnya semalam masa kemas-kemas bilik,buang kertas2 yg dah tak diperlukan,aku jumpa kertas2 conteng time aku jadi Pengawas SPM. Rasanya ni masa aku jaga SMK Kelana jaya. aku ni kalau bosan suka dok coret2 benda yang ntah apa2. sajak la,lirik lagu la,syair,pantun,boleh reka2 nama orang ,xpun lukis salasilah keluarga,lukis bunga2. Ini salah satu hasilnya,yg lain nnti kalau rajin aku taip.

Tajuknya aku tulis Gila Bayang. 

Sejak pertemuan pertama itu
Aku seringkali teringatkanmu
walau apa aku lakukan
Bayangan wajahmu menjelma.

Oh.... sakitnya ... menanti
Bilakah kita akan bertemu lagi
Kadangkala aku tersenyum
kadangkala aku termenung
Aku tertanya-tanya
Di manakah dapatku bertemu denganmu.

Oh....salahkah....
Jika hati ini sudah jatuh cinta?
Cinta pandang pertama
Oh....silapkah...
mengapakah tidak kuambil no telefon..
oh...ku tak mengerti
Mengapa ini terjadi

Oh...sakitnya
Sejak kali pertama bertemu
Tuhan tolonglah...
Ketemukan aku dengan si dia....
Aku sudah gila bayang...
bayang....bayangannya...

(lawak kan aku ni.....)

No comments:

Post a Comment