About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Thursday, 22 December 2011

Keputusan PMR 2011

Hari ini, keputusan PMR 2011 diumumkan. Aku pun menyibukkan diri ke sekolah td. Aku sampai dalam pukul 10 pagi. Dah ramai aku tengok pelajar berkumpul kat sekolah. Bersemangat betul... Masa tu SU Peperiksaan belum balik lagi. Guru-guru kelas form3 ada. Dia agih2kan keputusan kepada guru kelas dan..kelas 3 mERAH tak ada guru kelas. So akula yg nak pegang. Budak2 pRS aku dah la ramai kt kelas merah. hehehehe....
Ramai budak kelas M yg dapat semua A. ada 26 orang. Kelas Oren ada sorang jer. kelas oren ni ramai yg dapat 7A.Kalau pelajar Islam ramai dapat B untuk subjek Pendidikan Islam. Pelajar India pula,Bahasa TAmil. 
Antara yang aku tau dapat semua A ialah Syazwan, Imran, Najib, Naquib, Seth Adli, Asyraf Safuan, Shuges, Jonathan, Azmal, Suhail, Marvinpal, Ramin, sape lagi ek...lupalak aku...
Suka tengok mak Marvinpal gembira dapat tau anak dia dapat semua A. Tapi macam tak percaya tengok Mustaza dapat 7A 1B. dapat B agama pulak tu. Setau aku dia selalu dapat A subjek agama. tak ada rezekilah tu. 
Apa2 pun tahniah kepada semua. Ada juga yang dapat keputusan biasa saja tapi tak ada perasaan pun...hmmmm... kebanyakannya yang dapat keputusan sederhana,semua aku suruh masuk sekolah vokasional. 
Dalam ramai2 tu,ada juga yang mengucapkan terima kasih kt aku. terharu pulak. yerlah,siapalah aku. tak mengajar diorg mata pelajaran apapun... lagi terharu bila ada ibu seorang pelajar ni sms aku bgtau anak dia dpt 7A. 
Moga semua akan terus mengorak langkah menuju kejayaan. :)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget