About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Sunday 18 September 2011

HATIKU BERKATA LAGI...

marilah mendengar
luahan hati dan perasaanku
tp aku sendiri tidak mengerti
apa yg kurasai tika ini.

Ya Allah....tolonglah aku
berikan aku petunjuk
agar hilang segala resah dan gelisah ini

Ya Allah berikanlah aku ruang untuk aku berubah
Permudahkan segala urusan diriku
tenangkan hatiku...

Tiba2 rasa nak sambung...... hahahaha

Ya Allah, jauhkanlah aku dari gangguan
sama ada daripada manusia atau pun makhluk lain
jauhkanlah aku dari perasaan ragu -  ragu
kerana kutahu segalanya benar....

bantulah aku, itu yang kupohon
tiada tempat lain kecualiMu Ya Allah
aku perlu terus cekal mengejar cita-cita
aku perlu terus percaya segala keupayaanku
jadikan tanggungjawab ini sebagai amanah...
untuk aku terus berjaya.

kepada semua disekelilingku
anda semua pembakar semangat
walau dihina, walau dipuji,walau dikeji
aku tetap aku.
moga segalanya berjalan lancar.... :)

No comments:

Post a Comment