About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Saturday, 28 July 2018

New Life....

        Mmm... Dah lama tak mencoret...Hampir 4 thn....Tajuk tu new life, jgn fikir lain pulak...
Bukan bermakna saya dah bertukar title dari Cik ke Puan ye...tp dpt title lain mulai bulan Januarii haritu...WARDEN....

        Bagi saya, ia satu yg besar untuk menjadi seorang warden ni...penat juga memikirkan mcm mana nak jadikan mereka ni manusia yg berguna dan berjaya... jangan nnti kata cikgu tak ajar pulak...yang penting berdisiplin dalam segala segi...

        Selama 7 bulan jadi warden ni, perkara pertama pd diri aku yg berubah, aku dah tak garang sgt dgn diorang ni skrg...dah penat nak jadi garang.... dan yg lg betambah, dah selalu pulak darah aku naik, skrg ni... selalu ingat pesan doktor, rehat....

       banyak lagi nk cerita, tp lain kali aku sambung... cerita2 menarik dan tak menarik bila jd warden ni....

No comments:

Post a Comment