About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Sunday 8 January 2012

Kebaikan Premium Beautiful

Tahu tak apa tu Premium Beautiful. Perempuan - perempuan di luar sana kebanyakannya mesti tahu. saya dulu mula2 tk tau org dok sebut2. Dah tengok terus jatuh cinta untuk pakai.





  • Dia terbahagi kepada 3 keping iaitu, Long Bra, Long Girdle dan Waist Nipper yang terdapat FIR. 
  • Menggunakan teknologi Luar Negara dan diiktiraf pakar tulang belakang antarabangsa.
  • mendapat anugerah superbrand.
  • 70% adalah untuk kesihatan. Selainnya untuk kecantikan,dan pembentukan badan.
  • Fabrik berteknologi tinggi Akwatek dan Akwadyne yang menggunakan bahan Bio-seramik berasaskan air.
Kalau nak ceritakan keistimewaan FIR ni, banyak. Bila kita pakai Premium Beautiful ni, ia akan menggetarkan molekul2 dalam badan kita dan melancarkan perjalanan darah. orang perempuan ni banyak penyakit yang disebabkan oleh darah.

masa sebelum saya pakai PB ni, saya ada masalah untuk tidur. Kalau nak tidur tu, ada jer masalah. rasa bantal rendah la,tinggi pun salah. lepas pakai PB saya sedar, saya dah tak sakit belakang time tidur. rupanya selama ni ada masalah tulang belakang.

Antara penyakit-penyakit lain yang boleh diatasi atau dicegah ialah darah tinggi, senggugut, period tak teratur,buasir,cyst,fibroid, barah payudara, asma, tekanan darah rendah, keputihan, sembelit, gastrik, masalah bau badan, dan ada lagi. nanti saya ceritakan testimoni dari rakan-rakan.

kalau ada yang berminat atau ada ahli keluarga atau jiran-jiran yang mengalami penyakit-penyakit yang saya sebut bolehlah bagitau saya. khidmat rundingan percuma dan boleh tengok sendiri produknya.

Kita membantu orang yang sakit ni pun dikira ibadah. dapat pahala jadi marilah kita bantu membantu antara satu sama lain.

ROZIE-0197554377


No comments:

Post a Comment