About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Sunday 7 March 2010

bosan..

dah lama aku tidak menulis di blog ini mahupun di frienster.aku rasa hidup aku semakin bosan bila aku tidak melakukan perkara2 yg aku selalu lakukan...perkara - perkara yang menjadi kesukaan aku...
di tempat kerja juga kadang-kadang aku tidak dapat melakukan perkara-perkara yang membuatkan aku gembira dan puas hati dengan kerja aku yang memang selama ini aku cintai dan sangat berminat. mmotivasi diri sedikit menurun pada minggu ini dan aku perlu kembali seperti dulu dan terus berusaha untuk mencapai matlamat hidup ku.
melalui blog ini rasanya aku ingin adakan satu pembaharuan...aku ingin menulis dan menggapai salah satu cita2 ku di bangku sekolah melalui blog ini....
tunggu....

No comments:

Post a Comment