About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Wednesday, 25 December 2013

majlis pertunangan adikku




pada 8 disember yg lalu adikku telah selamat ditunangkan dgn girlfriendnya.... apa yg aku nak ceritakan, hantaran daripada pihak lelaki yakni adik aku dibuat sendiri oleh aku dan kazenku... pihak perempuan ada bg tapak utk hantaran tu siap, so kitorg buat n letak atas tu.... so nak tunjukla gambar sikit...

ni adalah sirih junjung yg aku buat..tapak tu mmg dah bg mcm tu


Gula2 berbentuk love.ni aku guna koko jelly
                                         
Bakul buah-buahan... tp pisang tu adik aku beli buruk sikit..

ni nampak gambar sireh junjung n gula2 love

ni pun buah jugak

Sepupu aku ada buat hantaran cheese cake, gula n garam dan apam polkadot...

                                                         
ini cheese cake,apam polkadot n puding

                                                                               
ini bunga yang ada gula n garam...

gambar tunang adik aku nantilah aku masukkan..hihihihihihi....





No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget