About Me

My photo
saya seorang yang baik. :) akan sentiasa menjadi kawan yang baik & setia.garang tetapi berkawan dulu dengan saya, anda akan tau siapa saya. saya mempunyai impian yang besar untuk dicapai.

Sunday, 13 March 2011

siapakah pemiliknya???

menyesal..

Tak pernah ku fahami ertimu padaku
Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku
Rasa yang pernah kau bagi
Cinta yang telah kau beri
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Setelah ku terjatuh baru ku sedari
Betapa kau kekasih hingga hujung hati
Rasa yang setia menanti
Cinta yang tak akan pergi

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu sambut cinta
Penawar peritku

Hanya dirimu
Tulus cintaku

Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku

Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku..


bila teringat akan lagu nyanyian 6ixthsense ni,mula buat aku takut untuk membuat keputusan....aduh...Aku ni memang DEGIL.... tadi masa drive balik dr Selayang aku terfikir,benarkah dia adalah utk ku?kenapa aku seperti tiada perasaan....susahnya nk jumpa yg memahami aku....apa yg aku nak....
kalau ikutkan hati mcm nk jer cakap yg aku tak boleh terima tp terngiang2 lagu ni kt telinga aku terutamanya kat Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku

ah.....siapakah pemilik hati ini??? ah....mls dah nk sambung.....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget